© 2017 Igepa - Proudly created by [ digified ]

  • Grey Facebook Icon
  • Grey LinkedIn Icon
  • Grey Twitter Icon
Esther van Soelen

Personeel & Organisatie

Voor mij is Igepa Nederland een jonge, hard groeiende organisatie met veel interne en externe kansen. Voor de afdeling personeelszaken is het een uitdaging om het personeel optimaal te laten functioneren en samenwerken.

In een veranderende markt pakt Igepa haar kansen. Door de samenwerking, productkennis en inzet van haar medewerkers kan Igepa zich uitstekend onderscheiden.

Voor mij zit de toekomst van Igepa in het luisteren naar de ontwikkelingen binnen de branche, de klanten en je collega's en daar als bedrijf in meegroeien. 

Het Igepa Team

 

Een greep uit het team van Igepa. Samen met 140 collega's doen zij er alles aan om naar een maximale klanttevredenheid te werken en samen de beste oplossingen voor uw bedrijf te vinden.

Kevin de Bruin

Magazijn Medewerker Grafisch

 

Igepa is een groeiend en welvarend bedrijf die mij de kansen en mogelijkheden biedt om mezelf sterk te ontwikkelen in de grafische branche. Ook creëren ze hier een familiesfeer, met de collega’s onderling is het altijd gezellig. Het blijft mij verbazen hoeveel papier er nog gekocht wordt!

Igepa onderscheidt zich door een kwalitatief nette levering; wij zorgen ervoor dat de orders die de klant bestelt er keurig netjes uitzien. De service die wij onze klanten bieden; de klant krijgt wat hij bestelt en het wordt de volgende dag geleverd. Wij moeten betrouwbaar zijn; orders moeten altijd kloppend zijn.

Daarnaast onderscheidt Igepa zich door de loyaliteit naar de klant. De klant kan tot 17.30 uur bestellen en de volgende dag geleverd krijgen. Drukkerijen krijgen de orders precies tot op een vel geleverd, nu we gebruik maken van een telmachine (FunctionControl).

Hella Nabring

Verkoop Buitendienst Office

 

Igepa is een platte organisatie met weinig hiërarchie, waardoor de lijnen kort zijn en er snel geschakeld wordt. Eigen initiatief wordt gestimuleerd waardoor je jouw functie zo interessant mogelijk kan maken, voor jezelf, onze klanten alsmede voor de organisatie.

Eigen vervoer en chauffeurs, snelle leveringen, snel schakelen, veel kennis in huis. Klanten zijn partners, wij hebben elkaar nodig. Bijvoorbeeld als de klant een artikel in het assortiment heeft wat geen standaard artikel is en specifiek gemaakt moet worden. Wij zoeken uit hoe dit artikel ingevuld kan worden en zorgen ervoor dat dit naar de wensen van de klant geleverd kan worden en op voorraad wordt gezet.

Igepa investeert in een nieuwe systeem, cross selling binnen de afdelingen, delen van kennis en het opleiden van jonge, nieuwe collega's.

Sandra Roelofs

New Business Developer

Papier is meer dan een drager van informatie. Goed verzorgd drukwerk creëert een zintuigelijke beleving. Je voelt het papier, kleuren openen je ogen, inkt en papier geven een prikkeling via geur.

 

Ik hou van papier en zo ook de mensen binnen Igepa. Een geweldige omgeving om in te werken met veel inspireerde mensen. Samen met mijn collega’s geven wij de passie voor papier graag door aan onze relaties door ze op bevlogen wijze te adviseren. Alle denkbare kennis over papier en toepassingen zijn voorhanden. Relaties kunnen vertrouwen op wat wij beloven. Papier verveelt nooit en heeft toekomst. Dat is inmiddels op diverse manieren aangetoond. Door de wisselwerking tussen onze relaties en de industrie blijven wij innoveren en zoeken naar nieuwe mogelijkheden en toepassingen.

Marcel Hallers

Verkoop Binnendienst Sign & Display

Igepa is een leuk, jong, dynamisch en groeiend bedrijf om voor te werken.

Door ons complete assortiment en onze ervaren verkoopmedewerkers is Igepa dé ideale partner voor drukkerij en signmaker.

In de toekomst willen wij meer nog signmakers of drukkerijen bekend maken met Igepa.

Michael Edel

Medewerker Magazijn Sign & Display

Het is leuk om hier te werken, omdat elke dag een nieuwe uitdaging is! Je krijgt steeds meer kennis over de producten waar Igepa mee werkt. Heel interessant is de hoeveelheid verschillende soorten rollen en platen. In alle maten, diktes en kleuren verkopen wij deze producten.

 

Igepa werkt met KWALITEIT en niet met kwantiteit! De serviceverlening voor klanten is optimaal. Eigenlijk alles wat de klant vraagt of wenst word zo goed mogelijk ingevuld.

Zo kunnen klanten inzien dat wij 100% klantgericht zijn.

 

Igepa gaat met de tijd mee. Zo zijn er elk jaar investeringen in het magazijn. In een paar jaar tijd is Igepa met 100 werknemers gegroeid. Iedereen telt mee, elke tip en/of suggestie wordt gewaardeerd waardoor Igepa nog beter en krachtiger kan worden. Is Igepa klaar voor de toekomst? Ja, zeker weten!

Rik Buis

Chauffeur

 

De uitdaging, afwisseling en de collega's maken voor mij Igepa. Uitdagend om iedere dag weer zo netjes mogelijk de goederen van Igepa naar de wensen van de klant af te leveren.

Afwisselend omdat iedere dag op de weg anders is net als iedere klant. Collega’s, ik heb leuke collega's waar mee ik samenwerk en hoe meer plezier je in je werk hebt des te beter je presteert.

 

Ik denk gezien mijn werkzaamheden als chauffeur dat wij ons onderscheiden van de anderen, dat wij de goederen bij de klant met eigen vervoer leveren. Door het transport in eigen beheer te houden hebben wij meer zorg voor de goederen dan wanneer het door een transportbedrijf wordt geleverd.

De chauffeur kent de klant en de klant kent de chauffeur. Dat werkt makkelijker omdat wij weten hoe de klant zijn goederen geleverd wilt hebben. Voor de meeste klanten hebben wij een vaste chauffeur zodat er geen laad- en losproblemen zijn.